Subject: Infopäring kõrvalmaanteelt mahasõidu rajamine
From: "Ave.Aadumae" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2024 12:43:20 +0200

Tere

VKG Kaevandused OÜ soovib rajada mahasõidu Ida-Virumaal Lüganuse vallas
Rebu külas 13129 Savala-Arvila kõrvalmaanteelt Uus-Kiviõli kaevandus
kinnistule (KÜ 43801:001:0126) planeeritava kaevandusrajatise juurde. Enne
kooskõlastuse taotluse esitamist palume Transpordiametilt tagasisidet, kas
soovitud mahasõidu asukoht ja lahendus on nõuetele vastav.

Uus-Kiviõli kaevandus kinnistu on riigiomandis Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumi haldusalas. VKG Kaevandused OÜ kasuks on
seatud Uus-Kiviõli kaevandus kinnistul hoonestusõigus. Uus-Kiviõli
kaevandus kinnistul on kehtestatud detailplaneering kaevanduse rajamiseks.

Manuses on lisatud joonised: planeeritava mahasõidu asukoht ja
eskiislahendus (liituv tee variant B, mahasõidu tüüp I). Ligipääsu
(liituva tee) prognoositav liiklussagedus on väga väike, igapäevaselt ei
ole vaja planeeritava kaevandusrajatise juurde sõita.

Palume tagasisidet, kas VKG Kaevandused poolt soovitud mahasõidu asukoht
ja lahendus on Transpordiametile sobiv.

Parimat,

Ave Aadumäe

projekti koordinaator / Uus-Kiviõli projektigrupp
/ +372 5667 1323
[email-masked]

 <http://facebook.com/virukeemiagrupp>
<http://linkedin.com/company/viru-keemia-grupp>
<http://instagram.com/virukeemiagrupp>

VKG Kaevandused
Järveküla tee 14
30328 Kohtla-Järve
www.vkg.ee <http://www.vkg.ee>